Як зробити рекламу, щоб привернути увагу

Якою фразою зацікавити клієнта?

Даємо впевненість

МотивуємоДаємо рішення
Сьогодні це можливоДостатньо лише / достатньо тільки
Це набагато простіше / набагато вигіднішеЩо ви зможете зробити
Тепер ви дізнаєтесь / Зараз ви дізнаєтесьПотрібно лише / потрібно тільки
Все дуже простоЯ поясню / я зараз поясню

Як зробити рекламу ефективнішою?

Як зробити візуальну рекламу максимально ефективною: добірка рекомендацій

  1. Зробіть заклик до дії помітнішим
  2. Працюйте з кольором
  3. Впроваджуйте повторення
  4. Використовуйте символи
  5. Уявляйте ідеї просто
  6. Використовуйте закон руху у своїх інтересах
  7. Робіть свій креатив
  8. Насмішіть глядача

Що можна зробити для залучення клієнтів?

Розглянемо у цій статті варіанти просування, до яких можна, можливо вдатися або без грошей або з мінімальними вкладеннями.

  1. Розміщення бізнесу у геосервісах
  2. Робота з лідерами думок
  3. Відпрацювання відгуків
  4. Створення контенту для потенційних покупців
  5. Пошук великих програм лояльності
  6. Навчання клієнтів

Ви маєте 6 секунд, щоб привернути увагу потенційного клієнта. Як із цим жити?

Кліки вже перестали бути єдиною валютою інтернету, що вказує на впізнаваність бренду, конверсію реклами та успіх маркетингової стратегії. Аудиторія відчуває спрагу до нових можливостей навчання або розваг, і в середньому ви маєте шість (!) секунд, щоб розповісти користувачеві про себе і захопити його своїм контентом. Усвідомлюючи такий стан речей, компанії всієї планети щодня борються за топові місця у соцмережах.

Важлива думка: вам потрібен мікроконтент

Що взагалі таке – цей мікро-контент? Якщо ви знаєте, що таке мем, графіки дня і цитати великих людей, що надихають, — вітаємо, ви вже з ним знайомі.

Це короткоформатний контент, орієнтований на соціальні мережі та призначений для боротьби з інформаційним навантаженням. Проста думка – якщо користувач втомився, йому буде все одно, навіть якщо ви пропонуєте йому взяти в дар єдинорога. Вище ми говорили про шість секунд – орієнтуйтесь на цю цифру. Коротке відео, повідомлення, яке можна прочитати, кинувши один погляд, картинка з написом — це і є мікроконтент.

Плюси такого контенту:

– його простіше та дешевше робити, на відміну від довгих роликів чи лонгрідів.

Щоб мікроконтент справлявся з поставленим завданням, він повинен висловлювати закінчену думку, чіпляти за живе, бути актуальним та цікавим.

Це не так і просто, але цілком можливо — ось кілька вдалих прикладів від відомих компаній:

1. Google – це вихід до божевільної кількості інформації. Перебрати її всю просто неможливо, тому команда, яка відповідає за взаємодію з користувачами, розробила концепцію міні-історій для фоловерів. Google відстежує різні тенденції, відзначає найперспективніші сфери, наводить приклад вдалих рекламних кампаній для різних цільових аудиторій.

2. LinkedIn використовує мікро-контент на своїй сторінці у Facebook, щоб відзначати події та ділитися ними. Вони публікують надихаючі повідомлення про важливі для передплатників дати.

3. Art.com знімає маленькі відео-ролики, щоб стати ближчими до людей, які люблять рукоділництво та проектувати домашній дизайн.У цьому випадку відео – ідеальний вибір, щоб поділитися докладною інформацією, підготувати клієнтів до великої покупки та зібрати лайки.

Суть у тому, що вже навіть зараз сам може приймати рішення, яку рекламу йому дивитися, а яку — ні. А що далі, то ширше поширюватиметься такий підхід. Ви самі напевно пропускаєте рекламу перед роликом на ютубі, прибираєте зі стрічки ВК нецікаві пости і тиснете на хрестик банеру.

Мікро-контент — ваша перепустка у світ користувача

Варто звернути особливу увагу на візуальну складову. Причина проста і банальна: людський мозок краще сприймає картинки. Візуальний контент приносить на 94% більше переглядів, ніж текстовий, та обробляється у 60 000 разів швидше. Твіти з картинками мають на 150% більше ріпостів, на 18% більше кліків та на 89% — лайків. А ще цікавий факт: 80% тексту на стандартній сторінці не буде прочитано.

Змусіть мікроконтент працювати — використовуйте фотографії, пишіть прямо на них, а не під ними чи над ними. На користь вашої компанії гратиме не тільки те, що написано літерами, а й кольори, фактура, розташування предметів. Керуйте настроєм користувачів – і результат буде просто приголомшливим.

Проте постає питання — як знайти ідеї для такого контенту? Адже завдання ускладнюється тим, що у вас є чітко обмежений обсяг, в який потрібно помістити масу всього. Багато компаній використовують цитати відомих особистостей у поєднанні з гарними фотографіями.

Можна, звичайно, створювати вірусний контент на кшталт "розмісти цей запис у себе на сторінці, і успіх буде посміхатися тобі весь день". Але краще не треба, це тренд епохи палеоліту. Краще придумайте щось своє.

Ось кілька порад, як почати працювати з мікроконтентом

1. Вивчайте існуючий контент для натхнення. Зробіть інфографіку, щоб вловити суть та основні опорні точки вашої ідеї. Це допоможе виділити головне.

Перегляньте відеоролики, які робили раніше. Що видається вдалим, що не дуже? Не копіюйте, але враховуйте минулі напрацювання.

Перетворіть довгі тексти на короткі, розберіть їх на тези. Це можуть бути статті на вашому сайті, так і цілі електронні книги.

Струсіть, нарешті, пил із презентацій. По суті вони вже мікро-контент, вичавки всього найголовнішого.

2. Вибудовуйте мікро-контент навколо однієї великої ідеї.

3. Проведіть ряд порівняльних тестів, щоб з'ясувати, який формат працює краще. Мікроконтент коштує дешевше і створюється швидше, так що відмовлятися від тестування просто безглуздо.

4. Визначте актуальні теми. Слідкуйте за трендовими темами на сайтах BuzzFeed, UpWorthy, Google News, Buzz Sumo, Google Trends, а за рівнем споживчих інтересів у Google Keyword Planner, Quora, Reddit, Twitter, Pinterest та Instagram hashtags.

5. Вивчіть аудиторію зсередини. Пройдіться сторінками передплатників і подивіться, що їх захоплює, що вони репостять, що їм подобається, можливо, варто навіть запитувати.

6. Задіяйте якнайбільше різних людей — свою команду рекламників, фрілансерів, продакт-команду. Просто тому, що брейнштормити краще разом.

7. Розробте стратегію. Користувачі не оцінять, якщо ви поститимете все поспіль і абияк. Контент може бути різним, але у його постингу мають спостерігатися закономірності. Люди люблять непередбачувану стабільність. Це означає, що вони хочуть бачити у вас на сторінці цитату щосереди.У вас мають бути хештеги, за якими до вас гарантовано прийдуть і за якими вас знають.

І ще кілька корисних зауважень

Визначтеся з однією соціальною платформою для розкручування. Зазвичай цільова аудиторія збирається у більшій кількості в якомусь одному місці – орієнтуйтеся саме на нього. Якщо це дві різні соцмережі, то подумайте, чи підійде той самий контент для них обох або краще зробити різний. Не нехтуйте текстом – весь ефект від красивої картинки загубиться, якщо на ній буде нудний напис. Використовуйте короткі заголовки та дієслова дії, щоб порушити інтерес користувачів. Завжди орієнтуйтесь на всю контент-стратегію в цілому, акуратно вписуйте мікро-контент як частину більшої роботи з привернення уваги клієнтів. І, звичайно ж, ваші пости повинні однаково добре виглядати на будь-якому девайсі – від смартфона до смарт-тв.

Найбільший плюс мікро-контенту – практично миттєва реакція та можливість швидкого реагування. Виявляйте максимальну гнучкість, не шкодуйте вже згаяних зусиль і постійно робіть щось нове. Сміливо змінюйте підхід, якщо бачите, що аудиторія зреагувала прохолодно, і ви знайдете шлях до серця користувачів.

tag. * * Якщо ви не хочете, щоб ділитися з усвідомленнями noscript * section, delete the tag (from ). On * average, the noscript tag є названий з гаком than 1% of internet * users. */–>

Підпишіться на блог