Куди правильно писати скарги на інтернет-магазин: рекомендації та контакти

Інтернет-магазини стали невід'ємною частиною нашого повсякденного життя. Ми використовуємо їх для купівлі товарів та послуг, заощадивши час та сили. Однак, іноді взаємини між покупцем та продавцем виявляються порушеними, і виникає необхідність у подачі скарги.

Якщо ви постраждали в роботі будь-якого інтернет-магазину, у вас є кілька способів подати скаргу і вирішити цю проблему. Важливо знати, куди саме слід звернутися, щоб вашу скаргу почули і проблему було вирішено.

Один із шляхів – безпосередньо звернутися до самого інтернет-магазину, з яким виникла проблема. Перед поданням скарги, уважно вивчіть сайт, зверніться до розділу "Контакти" або "Служба підтримки". Тут ви знайдете контактні дані та інструкції щодо того, як подати скаргу. Незалежно від характеру проблеми, переконайтеся, що вашу скаргу буде розглянуто компетентним співробітником.

Куди писати скарги на інтернет магазин
КомпаніяСайтТелефонEmail
Озонozon.ru8 800 234-22-44[email protected]
Wildberrieswildberries.ru8 800 555-09-29[email protected]
Яндекс.Маркетmarket.yandex.ru8 800 234-40-01[email protected]
AliExpressaliexpress.comне вказаноФорма зворотного зв'язку
Goods.rugoods.ru8 800 333-15-44[email protected]

Скаргу можна подати за місцем розташування продавця та купівлі товару, та за місцем свого проживання. Розглянути вашу скаргу та дати відповідь у Службі повинні протягом 30 днів.

Куди можна звернутись зі скаргою на інтернет магазин?

Як подати скаргу в Росспоживнагляд Написати скаргу до Росспоживнагляду у 2021 році можна такими способами: Звернутися особисто до регіонального підрозділу; Направити скаргу листом, наприклад, за допомогою Пошти Росії; Звернутися до Росспоживнагляду зі скаргою через Інтернет.

Куди нарікати на інтернет магазин в Україні?

Можна звернутися з відповідною заявою до Управління захисту прав споживачів України. Якщо йдеться про неякісну техніку, апаратуру, обладнання, яке знаходиться на гарантійному терміні, візьміть із собою чек та ксерокопію технічного паспорта товару, на якому вказано дату продажу.

Куди я можу поскаржитися на магазин?

Направлення звернення, у тому числі скарги на Росспоживнагляд із захисту прав споживачів, Через інтернет можливо на офіційному сайті служби за адресою www.rospotrebnadzor.ru. Дотримуйтесь наведених нижче вказівок інструкції – це дозволить подати звернення з першого разу і без помилок.