Як правильно пояснювати дитині що-небудь

Що потрібно сказати дитині, щоб вона слухалася?

І ще кілька порад:

  1. Ділить на частини свої прохання. «Прибери в кімнаті» дуже розпливчасту вимогу, яка до того ж може здатися дитині "непідйомним". …
  2. Говорити більше "я", ніж "ти". …
  3. Більше позитиву. …
  4. Хваліть, але щиро. …
  5. Обіймайтесь! …
  6. Будьте йому прикладом.

Що треба завжди говорити дітям?

Ось кілька фраз, які варто регулярно говорити своїм дітям, щоб вони виросли у впевнених у собі та щасливих дорослих.

  • ❤️ «Я тебе кохаю» …
  • 😢 «Плакати, боятися і злитися – нормально» …
  • 😳 «Пробач мені» …
  • 👍 «У помилках немає нічого страшного, всі їх роблять. …
  • 🤩 "Мені дуже подобається, як саме ти це зробив"

Як говорити з дитиною, щоб вона вас почув?

Як розмовляти з дитиною так щоб він слухав і чув

  1. Повага та підтримка Перше та найважливіше — з дитиною потрібно розмовляти шанобливо. …
  2. Ні крикам…
  3. Не кажіть «ні» …
  4. Не нехтуйте вибаченнями.
  5. Покажіть, що розумієте його почуття.
  6. Не ставте занадто багато запитань.
  7. Не сумнівайтесь у ньому

Як правильно пояснити дитині, що це потрібно у житті?

Вчитися краще, допомагати батькам, вміти все робити незалежно, якщо це чоловіча чи жіноча робота.

Все залежить від віку дитини. Вже з чотирьох років, щось пояснюючи дитині, треба постаратися навести аналогію. Наприклад, розподіл обов'язків: дитина прибирає (як поки може) у своїй кімнаті, ви готуєте їжу. Якщо ви робитимете і те, і те, ви можете не встигнути і всі залишаться голодними.Якщо, наприклад, старша дівчинка, вона може (і зобов'язана) прати дещо зі свого одягу. Мами на все не вистачить, вона просто може не встигнути, а донька ходитиме у брудному одязі. Потрібно, щоб дитина усвідомила, що розподіл обов'язків – це не тільки нормально, а й обов'язково. Ніхто нікому в хатньої робітниці не наймався, і, якщо ти не каліка, будь добра (будь ласкавий), обслуговуй себе сама.

Що стосується навчання, поки дитина маленька, вона повинна зрозуміти, що погано вчитися – значить, славитися дурником (дурепою). Підкажіть дитині, що ті, які добре навчаються, як правило, користуються великою популярністю серед своїх однолітків. А хто не хоче бути популярним? 🙂 Без хороших позначок у школі важко буде вступити до престижного ВНЗ, а якщо і вдасться вступити, там теж повторюватиметься така ж картина: неуспішність і, як наслідок, ні популярності, ні знань, ні професії.

Час проходить швидко, не встигнеш озирнутися вже дорослий, а досвідом потрібно набиратися з маленького віку. Чим раніше, тим краще. Але гвалтувати дитину не варто. Все відбувається поступово. в житті, тоді легше надходити і вибір професій різноманітний.

Пояснювати це немає жодного сенсу. Дитина не наділена досвідом і не зрозуміє Ваші пояснення, в кращому разі сприйматиме це як мораль.

Замість пояснень необхідно до цього привчати.

Допомога батькам виховується. З малого віку дитину потрібно залучати до посильних справ. Разом прибирати, разом готувати.Якщо мама вирішила випрати, дитину можна попросити засипати пральний порошок. Щось помити разом, прибрати, перебрати, переставити. Тобто. дитина має бути причетною до багатьох домашніх справ. Визначити дитині обов'язки посильні. Все це виховує у дитини навички допомоги. А якщо мама і тато 15 років все робили самі і дитина тарілку за собою не мила жодного разу, то пояснювати йому вже без толку, тому що дитина не розуміє в який це момент вона раптом повинна щось робити, чого ніколи не робила.

Навчання це процес складний, тому що він часто виходить за рамки контролю батьків. А контроль батьківського процесу навчання – це велика ймовірність успішного навчання. Є звичайно діти, які мають до навчання велику прихильність і навчаються на відмінно без будь-якої уваги батьків до цього процесу. Але більшість дітей для успішного навчання потребують уваги дорослих. Усі діти різні.

Вміти все робити незалежно це якесь абстрактне поняття. Що все має робити незалежно дитина? Поки він дитина все тією чи іншою мірою в залежності від оточуючих, від батьків, вчителів. Головна мета батьків – щоб дитина отримала основні навички для подальшого життя, які вона буде застосовувати вже незалежно у своєму дорослому житті.