Українська компанія зв'язку Укртелеком – один із найбільших провайдерів телекомунікаційних послуг в Україні. Однак, незважаючи на свою популярність, іноді користувачі стикаються з проблемами, які потребують вирішення. Якщо ви є клієнтом Укртелеком і у вас виникли проблеми з якістю послуг або обслуговування, вам слід знати, куди звертатися зі скаргою.
Першим кроком у вирішенні вашої проблеми має бути звернення до цілодобової службу підтримки клієнтів Укртелеком Ви можете зателефонувати вказаному на офіційному сайті компанії та повідомити про свою проблему. Оператори допоможуть вам розібратися та запропонують варіанти рішення.
Якщо проблему не вирішено після звернення до служби підтримки, можна звернутися до Регуляторну службу, яка контролює якість послуг зв'язку в Україні Вам необхідно надати інформацію про вашу скаргу та додати всі документи, що її підтверджують. Регуляторна служба проведе перевірку та вживе заходів щодо Укртелеком, якщо проблема справді має місце.
Ще одним варіантом, якщо проблема залишається невирішеною, є звернення до суд. Ви можете подати позов до Укртелекому, вимагаючи компенсації за завдані незручності. У цьому випадку вам буде потрібна юридична допомога, оскільки процес судового розгляду може бути складним і вимагати багато часу та енергії.
Куди звернутися зі скаргою на Укртелеком | |
Укртелеком | Телефон |
Гаряча лінія | 0 800 50 0800 |
центральний офіс | (044) 391 36 06 |
Офіс обслуговування клієнтів | 0 800 50 0800 |
Відділ регулювання якості | (044) 391 36 06 |
Гарячі лінії та кол-центр Укртелеком ▷ Підтримка підключених абонентів та відключення послуг: ☎ (0800) 506-800, +380442466800, ⚒ режим роботи – 24/7.
Куди можна поскаржитися на Укртелеком?
подзвоніть у Контакт-центр за номером 0(800) 506 889, (044)246 68 00; завітайте до найближчого центру обслуговування абонентів.
Як поговорити із живим оператором Укртелеком?
0 800 50 68 00 – контакт-центр оператора фіксованого зв'язку України «Укртелеком» (теж безкоштовно з міських). Збережена копія
Де розірвати договір із Укртелекомом?
Куди звертатися з питань відключення
- Центр обслуговування абонентів (перелік адрес).
- Телефон гарячої лінії Укртелеком 0-800-506-800.
- Залишити звернення на офіційному сайті Укртелеком.
- Надіслати особисте повідомлення на сторінці Укртелеком у Facebook.
Збережена копія