Детальна інструкція: Як настроїти принтер HP через локальну мережу

Отримання доступу до принтера в локальній мережі – одне з важливих завдань ефективної роботи в офісі або вдома. Принтер HP – один з найпопулярніших моделей, який пропонує широкі можливості друку, сканування та копіювання документів. У цій статті ми розповімо, як налаштувати принтер HP через локальну мережу, щоб ви могли використовувати його з будь-якого пристрою в мережі.

Першим кроком при налаштуванні принтера HP у локальній мережі є підключення його до роутера або комутатора. Це можна зробити через Ethernet або Wi-Fi, залежно від моделі принтера. Після підключення принтера до мережі потрібно встановити драйвери принтера на комп'ютери, з яких ви плануєте друкувати.

Щоб встановити драйвери принтера HP, потрібно перейти на офіційний сайт HP і знайти сторінку підтримки для вашої моделі принтера. На цій сторінці ви зможете знайти драйвери та програмне забезпечення для вашого пристрою. Встановіть драйвери на кожному комп'ютері, з якого ви плануєте друкувати, дотримуючись вказівок на екрані.

Як настроїти принтер HP з локальної мережі
КрокОпис
1Спочатку встановіть драйвери принтера на комп'ютер.
2Переконайтеся, що принтер увімкнено та підключено до локальної мережі.
3Відкрийте панель керування на комп'ютері.
4Виберіть "Пристрої та принтери".
5Натисніть кнопку "Додати принтер" у верхній частині вікна.
6Виберіть "Додати мережний принтер, бездротовий принтер або Bluetooth-принтер".
7Зачекайте, поки комп'ютер знайде принтер у локальній мережі.
8Виберіть знайдений принтер і натисніть кнопку "Далі".
9Дочекайтеся завершення встановлення принтера на комп'ютер.

Як додати принтер до списку пристроїв?

Натисніть кнопку "Пуск", а потім виберіть Установки > " Пристрої> принтери & сканери > додати принтер або сканер". Зачекайте, поки комп'ютер знайде принтери, що знаходяться поруч. Потім виберіть потрібний. принтер та натисніть кнопку Додати пристрій.

Як додати принтер для друку у ворді?

Додавання принтера Клацніть меню, що розкривається Принтер та виберіть пункт Додати принтер. У діалоговому вікні Знайти принтер Введіть ім'я принтера у текстовому полі ім'я. Натисніть кнопку Знайти. Порада: Щоб знайти всі принтери, залиште поле Ім'я порожнім та натисніть кнопку Знайти.

Як додати підключений принтер через мережу?

У меню Windows Пуск виберіть пункт Панель керування. У вікні Панель керування перейдіть до категорії Обладнання та звук та натисніть Установка принтера у розділі Пристрої та принтери (Windows Vista – Принтери). Відкриється майстер установки принтера. Натисніть Додати мережевий, бездротовий або Bluetooth-принтер.

Як додати принтер HP вручну?

Підключіть USB-кабель, а потім налаштуйте з'єднання USB у Chrome OS.

  1. Підключіть USB-кабель принтера до комп'ютера.
  2. На комп'ютері виберіть годинник у нижньому правому куті, а потім виберіть піктограму Установки .
  3. Перейдіть донизу та виберіть Додатково.
  4. У розділі Друк клацніть Принтери, а потім клацніть Додати принтер.