Fsd elite dangerous як користуватися

Як покращити корабель Elite Dangerous?

Здійснити модернізацію судна можна на будь-якій орбітальній станції за наявності сервісу «Спорядження», який також дозволяє наносити на корпус різні емблеми та змінювати забарвлення. Кожен корабель має свої сильні та слабкі сторони та свою сферу застосування.

Як викликати свій корабель у Elite Dangerous?

При селфдестракт на планеті ти опинишся в кораблі в космосі. Тим не менш, налаштування якщо не налаштовано кнопку виклику корабля і він повернеться і сам сяде з ймовірністю 99,9%. зайди в меню ТРП(за замовчуванням – натисніть 3) – побачиш команди – вибери викликати корабель – сяде за 1 км від тебе – доїдеш.

Як побудувати свою станцію в Elite Dangerous?

Originally posted by FG: Гравцям станції будувати не можна. Можна взяти участь у будівництві станції або корабля-гіганта для якоїсь фракції в рамках цілей спільноти, заздалегідь закладеної розробниками події, але гравець нічого, крім фінансової вигоди від такої не має.

Elite Dangerous Wiki – Fandom
Перехоплення FSD | Elite Dangerous Wiki | Fandom

Перехоплення FSD

ПерехопленняFSD 3.7

«Перехоплення FSD» не те саме, що і «Перехоплення в гіперпросторі».

Перехоплення в гіперпросторі (англ. Interdiction) – це процес використання перехоплювача FSD для перехоплення іншого корабля під час перельоту в гіперкрейсерському режимі.

Перехоплення може бути викликане кораблями влади системи, мисливцями за головами, піратами чи іншими гравцями. Перехоплення також може бути спровоковано таргоїдами [1] , під час переходу через гіперпростір, в гіперкрейсерському режимі таргоїди не перехоплюють!

Опис [ ]

Коли відбувається перехоплення, перехоплювач і його жертва вступають у якийсь аналог перетягування каната: перехоплювач повинен слідувати за жертвою і підтримувати зв'язок доти, поки процес перехоплення не завершиться, в той час, як жертва повинна або спробувати уникнути перехоплення, уважно слідуючи за розрахованим вектором втечі, щоб розірвати зв'язок, або підкоритися перехопленню, скинувши тягу 0. Хід перехоплення позначений на екранах обох кораблів двома паралельними, синхронізованими смужками. Синій лічильник буде заповнюватися в міру того, як корабель вирівнюється зі своєю метою або вектором втечі, тоді як червоний лічильник буде заповнюватися, коли корабель не встигає за своєю метою або вектором втечі.

Після успішного перехоплення, обидва учасники перехоплення випадають з гіперкрейсерського режиму до нормального режиму польоту з невеликою кількістю теплових пошкоджень та FSD, заблокованим у тривалому охолодженні; перехоплювач також отримає шкоду від теплових пошкоджень. Якщо жертва підкориться перехопленню будь-якої миті, під час процесу перехоплення шляхом скидання тяги до нуля, вона як і перехоплювач зможуть уникнути теплового пошкодження і отримають набагато короткіший час відновлення FSD. Гравцям, яким важко боротися з перехопленням, може бути легше підкоритися, а потім негайно націлитись на іншу зоряну систему і спробувати здійснити перехід (стрибнути), щоб вислизнути від переслідувача, коли закінчиться коротший час перезарядки; стрибок в іншу систему рекомендовано замість повернення до гіперкрейсерського режиму [кому. 1] , оскільки гравітаційне захоплення (англ. Masslock (Фактор блокування маси)) перехоплюючого корабля може перешкодити зарядці FSD для переходу в гіперкрейсерський режим.При цьому майте на увазі, що якщо вам і вдасться зарядити FSD для переходу в гіперкрейсерський режим, то залишити систему через гіперпростір вам завадить FSD, що вже перегрівається.

Якщо жертва успішно ухиляється від корабля, що перехоплює, він примусово випадає з гіперкрейсерського режиму і повинен витримати перезарядку FSD, яка може дати мети достатньо часу, щоб досягти безпечного місця на місцевій станції або здійснити перехід в іншу систему, оскільки жертва залишиться в гіперкрейсерському режимі.

Кораблі влади системи будуть перехоплювати лише для сканування щодо кримінального статусу (див. Нагороди за голову) та наявності на борту корабля контрабанди (Незаконні товари/Крадені товари). Якщо будь-який з перерахованих вище факторів опиниться в наявності, вони відкриють вогонь по кораблю.

Коли мисливці за головами перехоплюють корабель, вони також сканують його, щоб визначити його кримінальний статус, і вони відкриють вогонь, якщо сканування покаже, що за сканований корабель призначено винагороду.

Пірати прагнуть перехопити корабель, щоб викрасти вантаж із нього і демонструватимуть одну з чотирьох різних поведінок після перехоплення. Вони можуть негайно відкрити вогонь, щоб налякати жертву та змусити її скинути вантаж. Вони можуть передати загрозливе повідомлення і почекати кілька хвилин, поки вантаж буде викинутий за борт, і відкрити вогонь, якщо жертва не скине вантаж або спробує втекти. Вони можуть просканувати вантаж жертви, перш ніж вимагати його скидання. Нарешті, якщо пірат виявить, що його жертви немає вантажу чи вона перевозить тільки дронов, той висловить розчарування і дозволить жертві спокійно піти.

Втекти від перехоплення гравцем майже [ком.2] неможливо, тому краще одразу скинути швидкість.

Якщо система перебуває у стані «Вторгнення таргоидов» [ком. 3] , то в цій системі корабель гравця постійно намагатимуться перехоплювати в гіперкрейсерському режимі кораблі таргоїдів, але на відміну від NPC-кораблів людей, уникнути такого перехоплення дуже складно. Після того, як корабель гравця перехоплений таргоїдами, корабель потрапляє у звичайний простір, але при цьому отримує зашифровані дані «Телеметрія перехоплення таргоїдами».

Галерея [ ]

Відео [ ]

Примітка [ ]

  • Перехоплювач FSD був представлений в 1.0 – Elite: Dangerous Beta 3.
  • Якщо корабель влітає в зону відчуження зірки або планетарного тіла, перебуваючи в процесі перехоплення, вони обидва зроблять аварійне скидання з гіперкрейсерського режиму разом з кораблем, що перехоплює.
  • Якщо жертва перехоплення була в процесі зарядки свого FSD для гіперпросторового стрибка до початку перехоплення, FSD продовжуватиме заряджатися, і жертва може втекти, якщо їхній вектор втечі збігається з маркером призначення стрибка. [Ком. 4]
  1. ↑ Так званий високоенергетичний слід або розг. Хай-вейк.
  2. ↑ Наскільки відомо, то в PvP (гравець проти гравця) за умовчанням у грі пріоритет закладено у перехоплювача, випадки уникнення перехоплювача в PvP невідомі. Якщо на кораблі встановлений ангар для винищувачів, то можна випустити винищувач, щоб відволікти перехоплювача і встигнути вибрати іншу систему для уникнення перехопленого.
  3. ↑ Можливість перехоплення таргоїдами була додана в оновленні 4.0.0.1500 – Odyssey Update 14.
  4. ↑ При виході з гіперкрейсерського режиму під час перехоплення, і, коли на кораблі, що перехоплюється, відбувається зарядка FSD для здійснення стрибка в цільову систему, атакуючий, разом з перехоплюваним кораблем, який намагається зробити стрибок в сусідню систему аварійно викидається в звичайний простір з можливим незначним пошкодженням .