Як написати скаргу на лікарню до МОЗ: поради та рекомендації

Ні для кого не секрет, що підрозділи, які іноді надають медичні послуги, можуть допускати помилки, недостатню якість обслуговування або недотримання прав пацієнтів. У таких випадках важливо вміти діяти та звернутися зі скаргою до компетентних органів. У нашій статті ми розповімо вам, як написати ефективну скаргу на лікарню до Міністерства охорони здоров'я.

Першим кроком у написанні скарги буде визначення причини, через яку ви хочете поскаржитися на лікарню. Може бути проблема з рівнем медичного обслуговування, процедурами чи лікуванням, а також порушенням ваших прав або непрофесіоналізмом медичного персоналу. Важливо чітко сформулювати причину вашої скарги, щоб зробити ваше звернення максимально ефективним.

Далі необхідно зібрати докази, що підтверджують вашу скаргу. Це можуть бути копії медичних документів, результати аналізів, фотографії чи відео, якщо вони є. Важливо врахувати, що докази мають бути достовірними та стосуватися вашої скарги.

Як написати скаргу на лікарню до МОЗ
1. Підготовка

Перед написанням скарги на лікарню до МОЗ необхідно провести підготовчу роботу:

  • Зібрати всі необхідні докази (медичні документи, фотографії, відеозаписи тощо), що підтверджують порушення у роботі лікарні
  • Ознайомитись із правилами складання скарги на сайті МОЗ
  • Скласти план скарги, розбивши її на пункти та детально описавши кожне порушення
Лікарня
2. Складання скарги

На початку написання скарги на лікарню до МОЗ слід дотримуватися наступних правил:

  1. Вказати свої контактні дані (ПІБ, адреса проживання, телефон та електронну пошту)
  2. Ввести дату складання скарги
  3. Звернутися до адресата (Міністра охорони здоров'я) та вказати його ПІБ та посаду
  4. Сформулювати мету скарги
  5. Перерахувати пункти, в яких ви хочете вказати на порушення у роботі лікарні
  6. Кожен пункт підтримати доказовими матеріалами, навести докладний опис порушень та вказати факти
  7. Укласти скаргу власним підписом та датою
Складання скарги
3. Подання скарги

Подану скаргу на лікарню до МОЗ рекомендується додатково направити на адресу:

Міністерство охорони здоров'я України, вул. Неглінна, будинок 17, Москва, 107061

Для уточнення ухвалення скарги можна скористатися телефоном гарячої лінії МОЗ: 8-800-550-99-03.

Подання скарги

Куди скаржитися напишіть скаргу до Департаменту охорони здоров'я у місті, де ви перебуваєте; подайте скаргу за електронною формою на сайті НСЗП; зверніться до контакт-центру НСЗУ за безкоштовним номером 16-77.17 квіт. 2023 р.

Куди можна звернутись зі скаргою на лікарню?

У Росздравнагляд можна скаржитися як на державні поліклініки, так і на приватні медичні центри, які надають послуги поза ЗМС.

Куди нарікати на обслуговування в лікарні?

Адміністрація медичної організації Письмова скарга може бути подана завідувачу відділення або безпосередньо керівнику (главлікарю). Керівна особа зобов'язується розглянути заяву, прийняти по ній рішення і надати відповідні пояснення письмово.

Куди нарікати на лікарню гаряча лінія Україна?

До контакт-центру НСЗУ можна зателефонувати за номером 1677. Скаргу можна подати онлайн. Перевірити, які послуги зараз безкоштовні, можна тут. Збережена копія