Зміст:
Кожному городянину важливо знати, як правильно написати скаргу до Київської мерії. Це важливий інструмент для поводження з проблемами та недоліками в міській інфраструктурі. Щоб ваше звернення було ефективним, слід зважити на кілька важливих моментів.
Насамперед, потрібно скласти письмове звернення, у якому чітко і докладно опишіть проблему чи недолік, із якими зіткнулися. Пам'ятайте, що повнота та точність інформації відіграватиме вирішальну роль у реакції на вашу скаргу.
Далі, у скарзі необхідно вказати свої контактні дані – ПІБ, адресу проживання, телефон та адресу електронної пошти. Це допоможе службі КМДА зв'язатися з вами та уточнити деталі звернення, а також повідомити про хід вирішення проблеми.
Не забувайте, що час очікування відповіді на вашу скаргу може тривати кілька тижнів. Однак, якщо минуло достатньо часу і ви не отримали відповіді, варто спробувати зв'язатися з КМДА телефоном або електронною поштою. Можливо, ваше звернення загубилося або виникла помилка в обробці.
Крок | Дія |
---|---|
1 | Відкрийте новий документ у текстовому редакторі. |
2 | Напишіть заголовок "Скарга" у верхній частині документа. |
3 | Вкажіть контактні дані відправника скарги: ПІБ, адреса проживання, контактний телефон. |
4 | Опишіть суть проблеми чи порушення, які ви хочете повідомити КМДА. |
5 | Наведіть докази: фотографії, відеозаписи, документи та інші матеріали, що підтверджують ваші слова. |
6 | Сформулюйте вимоги чи пропозиції щодо вирішення проблеми. |
7 | Завершіть скаргу підписом та датою. |
8 | Надішліть скаргу на адресу КМДА поштою, електронною поштою або доставте особисто. |
9 | Збережіть копію скарги для себе. |
Як подати скаргу до КМДА?
Звернутися до контактного центру КМДА також можна за телефонами 15-51 або мобільними (код)205-73-37. Також діє електронна пошта [email protected]. Можна спробувати написати київському меру у соціальних мережах. Віталій Кличко має офіційні сторінки в Facebook, Twitter і Instagram.
Як зателефонувати до КМДА з мобільного?
- КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР ЦІЛОДОБОВО:
- 15-51 (зі стаційного та мобільного), для абонентів операторів мобільного зв'язку "Київстар", "Vodafone" та "lifecell" безкоштовно
- (044) 205-73-37 (з міжміського)
Кеш
Що це за номер 1551?
Контактний центр міста Києва 1551 Надсилайте повідомлення та телефонуйте друзям та близьким по всьому світу абсолютно безкоштовно.
Що таке Кімда в Україні?
Київська міська військова адміністрація) орган виконавчої влади у столиці України місті Києві.