Як написати скаргу в КМДА: кроки та рекомендації

Кожному городянину важливо знати, як правильно написати скаргу до Київської мерії. Це важливий інструмент для поводження з проблемами та недоліками в міській інфраструктурі. Щоб ваше звернення було ефективним, слід зважити на кілька важливих моментів.

Насамперед, потрібно скласти письмове звернення, у якому чітко і докладно опишіть проблему чи недолік, із якими зіткнулися. Пам'ятайте, що повнота та точність інформації відіграватиме вирішальну роль у реакції на вашу скаргу.

Далі, у скарзі необхідно вказати свої контактні дані – ПІБ, адресу проживання, телефон та адресу електронної пошти. Це допоможе службі КМДА зв'язатися з вами та уточнити деталі звернення, а також повідомити про хід вирішення проблеми.

Не забувайте, що час очікування відповіді на вашу скаргу може тривати кілька тижнів. Однак, якщо минуло достатньо часу і ви не отримали відповіді, варто спробувати зв'язатися з КМДА телефоном або електронною поштою. Можливо, ваше звернення загубилося або виникла помилка в обробці.

Як написати скаргу до КМДА
КрокДія
1Відкрийте новий документ у текстовому редакторі.
2Напишіть заголовок "Скарга" у верхній частині документа.
3Вкажіть контактні дані відправника скарги: ПІБ, адреса проживання, контактний телефон.
4Опишіть суть проблеми чи порушення, які ви хочете повідомити КМДА.
5Наведіть докази: фотографії, відеозаписи, документи та інші матеріали, що підтверджують ваші слова.
6Сформулюйте вимоги чи пропозиції щодо вирішення проблеми.
7Завершіть скаргу підписом та датою.
8Надішліть скаргу на адресу КМДА поштою, електронною поштою або доставте особисто.
9Збережіть копію скарги для себе.

Як подати скаргу до КМДА?

Звернутися до контактного центру КМДА також можна за телефонами 15-51 або мобільними (код)205-73-37. Також діє електронна пошта [email protected]. Можна спробувати написати київському меру у соціальних мережах. Віталій Кличко має офіційні сторінки в Facebook, Twitter і Instagram.

Як зателефонувати до КМДА з мобільного?

  1. КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР ЦІЛОДОБОВО:
  2. 15-51 (зі стаційного та мобільного), для абонентів операторів мобільного зв'язку "Київстар", "Vodafone" та "lifecell" безкоштовно
  3. (044) 205-73-37 (з міжміського)

Кеш

Що це за номер 1551?

Контактний центр міста Києва 1551 Надсилайте повідомлення та телефонуйте друзям та близьким по всьому світу абсолютно безкоштовно.

Що таке Кімда в Україні?

Київська міська військова адміністрація) орган виконавчої влади у столиці України місті Києві.