Як підключити мобільний банк на всі карти

Як підключити мобільний банк на картку?

Підключити сервіс можна у відділенні банку, або самостійно – через банкомат/термінал чи безпосередньо мобільний телефон. При підключенні в офісі банку необхідно звернутися до менеджера, який запропонує заповнити заяву на підключення із зазначенням номера банківської картки – до неї буде прив'язаний мобільний банк.

Як підключити послугу 900?

Надіслати СМС із текстом «Довідка» на номер 900. У листі у відповідь буде запропоновано вибрати одну з послуг, що цікавлять. Необхідно надіслати слово карти. Відправивши відповідний текст, клієнт отримає повідомлення у відповідь зі списком карт і статусом по мобільному банку – вкл.

Що потрібно, щоб підключити Мобільний банк?

Підключення через відділення банку

  1. банківську картку, на яку потрібно підключити мобільний банк (або, принаймні, номер картки);
  2. номер телефону, на який буде оформлено послугу;
  3. паспорт для підтвердження права володіння банківською картою.

Бробанк
Як підключити мобільний банк Ощадбанку онлайн, через СМС (900)

Як підключити мобільний банк

У сучасній Росії складно зустріти людину, яка не має мобільного телефону. Переважна більшість жителів великих міст використовує гаджет не тільки для спілкування та інтернет-серфінгу, а й під час здійснення фінансових операцій. Для цього необхідно задіяти «мобільний банк» – платіжний додаток, який має більшість банківських установ країни, чий бізнес пов'язаний з обслуговуванням фізичних осіб, індивідуальних і малих підприємців.

Функції "мобільного банку"

Інформування.Всі мобільні програми банків дозволяють дивитися баланс, історію операцій, бонусні бали.

Переклади. Через програму можна переказувати гроші на картку, за номером телефону, на розрахунковий рахунок.
Платежі. Оплачувати зв'язок, інтернет, комунальні платежі, держмита, штрафи та безліч інших послуг можна безпосередньо з додатка, купувати товари та послуги можна за наявності NFC або за QR-кодом залежно від можливостей гаджета та платіжного рішення продавця.

Додаткові можливості. У переважній більшості «мобільних банків» можна замовляти карти, обмінювати валюту, оформляти кредити, вклади та здійснювати безліч інших операцій без відвідування офісу банку.

Це зручно

У зв'язку з обмеженнями за коронавірусом кількість завантажень у додатків «мобільний банк» зростає в геометричній прогресії. Після закінчення епідемії зростання, ймовірно, сповільниться, але масове використання "мобільних банків" продовжиться. По-перше, тому що це зручно: економить час та гроші – не потрібно шукати банкомат чи термінал для проведення операцій. По-друге, це безпечно – не потрібно мати при собі готівку.

Банки зацікавлені у розвитку мобільного банкінгу, бачачи у ньому конкурентну перевагу, зокрема перед фінтех-компаніями та IT-гігантами масштабів Яндекса.

Підключення мобільного банку

Підключити сервіс можна у відділенні банку або самостійно – через банкомат/термінал або безпосередньо мобільний телефон.

При підключенні в офісі банку необхідно звернутися до менеджера, який запропонує заповнити заяву на підключення із зазначенням номера банківської картки – до неї буде прив'язаний мобільний банк. Як правило, картка має бути емітована тим банком, куди ви звертаєтесь.Необхідно також надати загальноцивільний паспорт. Банківський службовець сам здійснить підключення, від вас нічого більше не потрібно.

Для підключення через банкомат/термінал необхідно вставити у пристрій банківську картку, набрати PIN-код для доступу до операцій по ній, знайти відповідний розділ меню та крок за кроком виконати всі операції. Необхідно вказати номер мобільного телефону та вибрати тариф обслуговування, що визначить доступні вам функції мобільного банку.

Підключити «мобільний банк» безпосередньо з телефону можна через короткий номер (для Ощадбанку – це 900) або додзвонившись у контакт-центр, де слідувати голосовим підказкам або ж зв'язатися з оператором і виконувати його інструкції. Додзвонившись до контакт-центру, можна підключити «мобільний банк» самостійно, натискаючи в тоновому режимі певні кнопки згідно з голосовими підказками. Після завершення підключення робот повідомить тариф та номер телефону для подальшого підключення. Додатково буде названо період, протягом якого доведеться чекати на повідомлення про успішну активацію послуги.

Перевірити, чи підключена послуга, можна відправивши на короткий номер слово «довідка» в будь-якій розкладці (кирилицею або латиницею) або поєднання цифр – цю інформацію також нададуть у контактному центрі. Можна отримати інформацію у відділенні банку, захопивши паспорт та банківську картку.

Як відключити "мобільний банк"

Можна зателефонувати на короткий номер або звернутися до контактного центру за телефоном, який вказано на карті або є в Інтернеті. Готуйтеся надати номер картки, паспортні дані та контрольну інформацію. Можна прийти в офіс банку з карткою та паспортом.

При використанні матеріалів посилання на banknn.ru є обов'язковим.