Як правильно перевірити щільність акумулятора автомобіля

Як правильно перевірити щільність акумулятора?

Для вимірювання густини електроліту застосовують спеціальний прилад – ареометр (інша назва – денсиметр). Класичним електролітом в АКБ виступає розчин сірчаної кислоти. Саме її концентрація і впливає на щільність: чим вищий вміст H2SO4 у розчині, тим більша і щільність.

Як правильно вирівняти густину в акумуляторі?

Після кількох років служби щільність електроліту в акумуляторі може змінитися. Якщо вона підвищилася, досить просто долити дистильованої води і в такий спосіб відновити нормальне значення.

Як правильно підняти густину в акумуляторі?

Підвищення щільності зарядним пристроєм Повністю зарядіть АКБ. Рідина почне википати, станеться випаровування дистильованої води. Загальний рівень електроліту знизиться. Долийте новий електроліт необхідної щільності.

Автоакумулятори
Як перевірити щільність акумулятора

Як правильно перевірити щільність акумулятора автомобіля

У нашому магазині передбачені такі знижки:
Знижка залежить від потужності А/Ч зданого Вами акумулятора або кількох АКБ

За кожну А/Ч Ви отримаєте по 3 грн.

45 А/год – 135 грн.
60 А/год – 180 грн.
100 А/год – 300 грн

Якщо ви замовляєте новий акумулятор з доставкою НОВОЮ ПОШТОЮ та здаванням старого акумулятора, то послуги НП з повернення б/в акб нам також оплачуєте Ви:
Наприклад, для АКБ 60 Ач. Доставка нового акумулятора до Вас (70 – 100 грн) + повернення старого акб до НАМ (70 – 100 грн) = (140-200 грн)

Фактично доставка стає майже в ДВА РАЗИ дорожче, проте це ВИГІДНО і ви допомагаєте екології планети.

Знизити вартість доставки до нас старого акумулятора можна:
1. Вказати його вартість 200 грн. (Дозволить уникнути комісії за страховку.)

2. Самому запакувати старий акб в упаковку від нового. (Не платимо за послуги упаковки)
Якщо пакує Нова пошта – 15 – 50 грн
Буває вони роблять нікому не потрібний дерев'яний каркас – 70-100 грн.

У Вас залишилися питання, напишіть у ЧАТ або передзвоніть нам:
(093) 768-11-61
(066) 048-55-46
(098) 833-44-55

Особливістю роботи свинцево-кислотних акумуляторів, що використовуються в більшості автомобілів, є зміна густини та рівня електроліту в процесі експлуатації. Підвищення щільності електроліту як збільшує внутрішній опір пристрою, а й прискорює амортизацію пристрою. Збільшення густини зазвичай супроводжується зменшенням рівня електроліту. Тому контроль рівня рідини в автомобільному акумуляторі є необхідною умовою його тривалої експлуатації. Для контролю рівня і щільності електроліту в типах батарей, що обслуговуються, є заливні пробки. Для перевірки рівня електроліту необхідно відвернути пробки (для того, щоб не пошкодити «ніжний» пластик, з якого виготовлені заглушки, необхідно використовувати спеціальну широку хрестову викрутку) і занурити в ємність спеціальний щуп, що є скляною трубочкою. Після того, як щуп торкнеться поверхні електрода, верхній кінець пальцем затискається, вона витягується з ємності і вимірюється рівень рідини, що зайшла в трубку. У нормі рівень електроліту повинен бути на 1-1,5 см вище за рівень пластин. Якщо щупа під рукою немає, його можна замінити на підручні засоби. Найпростіший щуп є чистим папірцем, який занурюється в акумулятор до контакту з пластинами.Електроліт вбирається папірцем і залишає на ньому вологий слід, який легко виміряти після її вилучення. Варто відзначити, що цей тип щупа має невисоку точність, оскільки завдяки високому коефіцієнту поверхневого натягу електроліт легко піднімається по капілярах, що є в будь-якому папері. Якщо рівень рідини в акумуляторі недостатній, його необхідно збільшити, долив до пристрою дистильовану воду, після чого необхідно перевірити щільність електроліту. Для цього трохи рідини за допомогою груші заливається в колбу, в яку занурюється ареометр. У разі повністю зарядженого акумулятора щільність має бути близько 1.28, розрядженого – 1.1 г/см3. У разі перевищення густини електроліту його необхідно розбавити дистилятом до заданого рівня.