Як зробити файл ворд у pdf

Як створити пдф файл у Ворд?

Перетворення PDF в Word за допомогою Acrobat

  1. Відкрийте документ PDF у Acrobat.
  2. Натисніть інструмент Експорт PDF на панелі праворуч.
  3. Виберіть Microsoft Word як формат експорту, а потім натисніть Документ Word.
  4. Натисніть кнопку Експорт. …
  5. Виберіть розташування для збереження файлу а потім натисніть Зберегти.

Як конвертувати файл у PDF?

Перетягніть файл у вікно PDF2Go або завантажте його з Dropbox, Google Диску або комп'ютера, а потім виберіть напрям перетворення. Якщо хочете перетворити файл на PDF, ви зможете використовувати функцію OCR. Якщо у вас є відсканований документ, використовуйте OCR, щоб розпізнати текст та зберегти у форматі PDF.