Як зробити тепло шумоізоляцію

Як правильно гріти шумоізоляцію?

Температура при монтажі віброізоляції повинна бути не менше ніж 18°С. При нижчій температурі монтаж утруднюється або необхідне застосування промислового фена. Є деякі матеріали перед укладанням, потрібно прогріти до 40-50°С (наприклад, STP Візомат МП), нагрівати потрібно до глянсового блиску..

Як самостійно зробити шумоізоляцію у кімнаті?

Для ефективної звукоізоляції використовують шари із щільних та м'яких матеріалів. Щільна цегла ізолює звук, але не поглинає. Якщо до нього додати м'який звукопоглинаючий матеріал, то ефект стане кращим, і не доведеться збільшувати стіни вдвічі. Чим щільніший матеріал, тим краще він ізолює звук.

Чим можна ізолювати стіни від шуму?

Зазвичай для звукоізоляції застосовуються кам'яна (мінеральна) вата, пробка, спінені полімери, ізоплати, сендвіч-панелі з листів ГВЛ з базальтовим волокном, рулонні ізолятори (поліуретан, пінополіетилен, бітумні полімери і т. д.).

Carsweek
Як зробити шумоізоляцію автомобіля своїми руками

Як правильно зробити шумоізоляцію у машині?

Перед тим, як робити шумоізоляцію, необхідно знати точно, який результат необхідно досягти: краще звучання музики, звільнення салону від скрипів, більш комфортабельності, і тільки після цього слід підбирати матеріали, виходячи від поставленого завдання. Коли грошові ресурси обмежені, а робота проводиться власноруч, не варто гнатися за тим, щоб шумоізолювати весь автомобіль, а робити це потрібно частково, поступово вдосконалюючи свій досвід. Почати можна з шумоізоляції дверей, а потім вже піде багажник, підлога та інші частини авто.

Які матеріали потрібні, якщо робити все власноруч?

В першу чергу, треба запастися будівельним феном (це обов'язково, якщо лист шумоізоляції товстий), прикатувальний валик (для нормального накочування рекомендується такий придбати, до того ж, коштує він недорого, а користь від нього велика), ножиці (для того, щоб різати листи), розчинник (для знежирення поверхні) і, звичайно ж, терпіння та бажання робити «шумку». Купити шумоізоляцію у Києві, Харкові, Одесі можна на 130.com.ua з доставкою по Україні.

Матеріали, які необхідні для шумоізоляції

Ми рекомендуємо використовувати матеріали компанії StP (Стандартпласт), яка є однією з найкращих на ринку. Асортимент StP поділяється на такі види:

  • Вібропоглиначі;
  • Шумопоглиначі;
  • Антискрипи;
  • Герметики;
  • Зміцнюючі матеріали.

Розглянемо конкретні рекомендовані матеріали.

StP Silver New

Лист вібропоглинаючого матеріалу дуже еластичний та гнучкий. Є самоклеючою основою з фольгою з алюмінію. Малюнок розмітки дає можливість кроїти лист на кілька частин потрібного розміру. Матеріал вологостійкий та не розкладається від впливу середовища оточення, має властивості антикорозії та властивості герметика. Легко клеїться на нерівні поверхні та абсолютно не вимагає нагрівання під час монтажу.

Використання матеріалу: двері, капот, дах.

StP Вібропласт Gold

Майже те саме, що і Silver, але товщі, а отже має найкращі віброізоляційні характеристики. Коефіцієнт механічних втрат дорівнює 0,33. Вага – 4 кг/м². Висота листа становить 2,3 мм.

StP Bimast Bomb Premium

Вібропоглинаючий матеріал. Є конструкцією з декількох шарів, яка складається з лицьового алюмінієвого шару, листа з бітумною основою, листа, в основу якого входить каучукова композиція.При монтажі потрібно розігріти до 40-50°C. Лист має вологозахист та найвищий ККД віброізоляції. Ідеально підходить для оформлення акустики у машині. Коефіцієнт механічних втрат дорівнює 0,6. Товщина складає 4,2 мм.

Використання матеріалу: підлога, багажник, двері, дах, обшивка.

StP Сплен 3004

Матеріал шумоізоляції з клейовою основою. Має високі теплоізолюючі властивості. Аркуш матеріалу дуже легко монтується на вертикальні або нерівні поверхні, вологозахищений і не розкладається від впливу навколишнього середовища. Вага дорівнює 0,42 кг/м³. Товщина листа складає 4 мм. StP Сплен 3004 можна використовувати в температурному діапазоні -40 – +70 °С.

Використання матеріалу: підлога, багажник, двері, дах, обшивка.

Існує також і StP Сплен 3008 з товщиною 8 мм.

Матеріал "Сплен" наноситься другим шаром на віброізоляцію. Для того, щоб вийшло міцне з'єднання, поверхні, що склеюються, повинні бути чистими та сухими. Для знежирення поверхні можна застосувати ацетон.

Найоптимальніша температура, при якій монтується ізоляція – від 18 до 35°С, що дає гарантію на повне збереження властивостей адгезії (надійне зчеплення двох поверхонь) у температурному режимі від -40°С до +70°С. При температурі +10 градусів не рекомендується наносити «Сплен», адже адгезія буде вкрай низькою. Клейку стрічку потрібно наносити без натяжки. Шар захисту видаляють перед нанесенням.

StP Бітопласт А5К

Матеріал призначається для поглинання звуку середньої та високої частоти, а також для антискрипної дії на пластикову обшивку салону (бічних стійок, карт дверей, стелі, елементів кріплення багажника). Крім того, лист матеріалу має відмінні властивості теплоізоляції.Бітумне просочення п'ятиміліметрового пінополіуретану надійно захищає його вплив вологи, ультрафіолету, від появи запаху, зберігаючи його корисні властивості до двадцяти років. В'язкий еластичний матеріал із шаром клею має найширший діапазон робочої температури -50 до +100°C.

Використання матеріалу: пластик, обшивка.

StP Маделін

StP Маделін – це чорний декоративний ущільнювальний матеріал із тканинною основою. Товщина листа матеріалу складає 1,5 міліметра з шаром клею, який захищений спеціальною антиадгезійною прокладкою.

Використання матеріалу: пластик, обшивка.

StP Акцент 10 КС

Звукоізолюючий матеріал. До складу входить металізована плівка, пінополіуретан та монтажний клейовий шар. Має відмінний робочий частотний діапазон і хороший теплозахист. Здатний увібрати до 90 відсотків шумів. Товщина складає 10 мм. Матеріал зберігає свою працездатність при температурних впливах -40 – +100 °С.

Використання матеріалу: капот, дах.

Шумоізоляція капота

Шумоізоляція капота

Деякі автовласники помилково вважають, що як тільки вони зроблять шумоізоляцію капота, це позбавить їх шумів, які походять від мотора. Це не зовсім так. Шумоізоляція капота здійснюється для досягнення теплоізоляції двигуна під час зими. Для цього знадобляться матеріали StP Акцент 10 КС та StP Silver New.

Під час шумоізоляції кришки капота важливо враховувати вагу матеріалу. Якщо капот буде надто обтяжений, незабаром можуть потекти амортизатори капота і їх доведеться міняти на нові.

Як матеріал віброізоляції рекомендується використовувати StP Silver New (або аналогічний), який має невелику вагу.Як теплоізоляція використовується спеціалізований матеріал Акцент 10 КС, який призначається для того, щоб зберігати тепло всередині відсіку двигуна в зимовий час. Матеріал має стійкість до високої температури та не загориться від великої температури двигуна. Що стосується товщини, то тут чим більше, тим краще.

Важливо звернути увагу на те, чи є в автомобілі заводська теплоізоляція. Її не потрібно викидати, запропонована шумоізоляція у такому разі стане допоміжною. Під час вибору товщини «Акценту» потрібно працювати за таким принципом, щоб потім було нескладно одягнути штатну шумоізоляцію капота.

Деякі автомобілі не мають заводської шумоізоляції капота, тоді шумоізоляція капота потрібна, і як теплоізоляція використовується товстий матеріал 15 міліметрів. Разом з віброізоляцією він надасть найкращого ефекту.

Шумоізоляція дверей

Шумоізоляція дверей

Шумоізоляція дверей автомобіля здійснюється для того, щоб позбутися докучливого шуму ззовні і для покращення звучання акустики в автомобілі. Навіть найпростіша шумоізоляція дверей може створити справжнє диво, і музика після неї заграє значно краще.

Для того, щоб отримати хоча б мінімальну шумоізоляцію дверей, знадобиться лише віброізоляційний матеріал, на кшталт StP Silver New або StP Gold New. Його потрібно наклеювати із внутрішньої частини дверей навпроти динаміка. Чим більше буде площа покриття віброізоляцією, тим краще, а чим тонший метал, тим більше потрібно віброізолятора.

При виконанні шуму дверей машини потрібно враховувати вагу матеріалів. Сильно обтяжувати двері не варто, тому що згодом вони можуть провиснути і доведеться купувати нові петлі.Якщо необхідно значно покращити звучання музики, то невеликими засобами позбутися не вийде. Потрібен сукупний підхід і шумоізоляція мінімум у 4 шари.

Шумоізоляція дверей

Перший шар наклеюється із внутрішньої частини дверей. Як матеріал використовується StP Silver New або невелика кількість StP Bimast Bomb Premium в місці позаду динаміка. Другим шаром зверху віброізоляції укладається Сплен 4-8 мм.

Наступним кроком буде шумоізоляція зовні дверей під дверними картами і підійде для любителів якісного автозвуку. Необхідно повністю заклеїти технологічні отвори для того, щоб зробити об'єм дверей герметичним там, де грає динамік. Крім того, після цієї операції підвищиться жорсткість дверей, а це позитивно впливає на автозвук. Зовні обклеюється Сільвер Нью та зверху Сплен для шумоізоляції.

Далі йде звукоізоляція дверних карток. Це робиться для того, щоб вони не рипіли і не видавали жодних зайвих звуків. Нагоді антискрипний і шумопоглинаючий матеріал «Бітопласт». Чим він масивніший — тим краще. Важливо пам'ятати про «цвіркуни» всередині дверей і, крім того, обклеїти тяги та ручки матеріалом StP Маделін.

Шумоізоляція дверей ззаду виконується за аналогією до передніх. Якщо у дверях немає динаміків, кількість шарів іде менше і тип віброізоляції використовується простіше.

Шумоізоляція стелі та даху

Шумоізоляція стелі

Шумоізоляція даху використовується для зменшення зовнішнього шуму, такого як дощ, а також щоб усунути «цвіркуни».

Для даху використовується матеріал StP Silver New. Важлива вага, адже чим важчою буде стеля, тим вищий автомобільний центр тяжкості, а це погано позначається на керованості. Як шумопоглинач використовується StP Сплен 4 або 8 міліметрів, можливо навіть у два шари.Можливості шумоізоляції даху обмежуються тільки нормальною установкою обшивки стелі назад на місце.

Шумоізоляція підлоги в автомобілі

Шумоізоляція підлоги

Підлога ізолюється, щоб захистити шум, що походить від дороги, а також удари щебеню по днищу автомобіля. Для цього використовуються найкращі за якістю вібро-шумоізоляційні матеріали. На підлогу машини зазвичай кладуть віброізоляцію StP Бімаст Бомб Преміум, а зверху укладається шар шумо-теплоізоляції StP Сплен 4 або 8 міліметрів.

Варто враховувати, що StP Сплен великої товщини незручно укладати, тому краще використовувати матеріал зменшеної товщини, але укладати його у два шари. Обов'язково потрібно укладати на всю поверхню підлоги, без проміжків. Чим більша площа покриття — тим краще.

Також, при укладанні матеріалу на підлогу, необхідно звертати увагу на місця арок коліс з боку салону – це дуже важливі місця в плані шумоізоляції. Найкраще буде обклеювання арок у два або три шари з товстих матеріалів, а як віброізолятор варто використовувати StP Bimast Bomb Premium або StP Вібропласт Gold у 2 шари.

Шумоізоляція багажника та арок коліс

Шумоізоляція багажника

По можливості варто обклеїти віброізоляцією нішу запасного колеса та шумоізолювати пластикові обшивки багажника матеріалом Бітопласт. Шумоізоляція колісних ніш потрібна для покращення комфортності в салоні авто. Якщо все зробити правильно, шум від коліс і дорожнього полотна буде зведений до мінімуму, а взимку не буде чути шум від шипованої гуми.

Послідовність при шумоізоляції колісних ніш наступна: знімаються підкрилки (викидати їх не потрібно, тому що є непоганими ізоляторами). Далі потрібно очистити від бруду та нанести на внутрішній шар арки матеріал StP Вібропласт Gold.Не буде зайвою і обробка колісних ніш антигравієм. З одного боку, це захистить від ефекту корозії, а з іншого — це також шумоізоляція.

Крім того, можна шумоізолювати пластикові підкрилки. Достатньо наклеїти зі зворотного боку матеріал StP Silver New і як звукоізоляцію StP Бітопласт. Далі підкрилки надягають на місце. Якщо все зроблено правильно, то удару каміння об нішу коліс не буде чути.

Кращі віброізоляційні матеріали

Шукаєте якісну та найкращу віброізоляцію? Цей рейтинг віброізоляції складається на підставі таких параметрів як: високий попит із позитивними відгуками від наших клієнтів, якісне виготовлення — відсутність заводського шлюбу та сервісних звернень, а також офіційна гарантійна та постгарантійна підтримка в Україні.

Віброізоляція авто Шумофф М2

Віброізоляція авто Шумофф М2

  • ★ Експлуатація матеріалу від -45С до +120С.
  • ★ Коефіцієнт механічних втрат 0,30 од.
  • ★ Питома вага: 2,9 кг/м2

Віброізоляційний матеріал Vizol 2 60 мкм

Віброізоляційний матеріал Vizol 2 60 мкм

Вібропоглинаючий матеріал ACOUSTICS Xtreme X2

Вібропоглинаючий матеріал ACOUSTICS Xtreme X2

Матеріали на тему

Віброізоляція значно підвищує комфорт у поїздках. Поради щодо вибору віброізоляції в автомобіль – у цій статті.

Види, цілі та способи шумоізоляції автомобіля

Ваш автомобіль занадто галасливий і ви не знаєте, що з цим робити? Вихід є – обробка вібро-шумоізоляцією. У цій статті описано які бувають види, цілі та способи правильної обробки автомобіля шумоізоляцією

Ефективність шумоізоляції в автомобілі. Плюси і мінуси

Який ефект дає шумоізоляція. Плюси і мінуси. Як правильно зробити шумоізоляцію – про все це можна дізнатися з цієї статті.

На перший погляд, здається, що шумоізоляція це простий процес. А що складного? Потрібно лише розібрати салон, приклеїти матеріал і назад зібрати все. Обміркувавши всі нюанси, ви вирішуєте самостійно все виконати.Це добре і навіть похвально, але враховуйте можливі помилки.

Шумоізоляція авто – спосіб зробити тихий салон за рахунок виключення будь-яких сторонніх звуків, включаючи скрипи та шуми. Хороша заводська шумоізоляція є хіба що в машинах класу люкс. Решті ж доводиться робити шумоізоляцію своїми руками.

Шумоізоляція та автозвук

Встановили в автомобіль нову акустику, сучасну магнітолу або медіа-станцію, динаміки, сильний сабвуфер? І звук здається якимсь млявим, глухим, невиразним… Без гарної шумоізоляції побудова якісної системи звуку в авто навряд чи буде успішною. Чим же може допомогти шумо-віброізоляція?